onsdag 15 december 2010

Dag 13 – Den här veckan

Måndag: Emma kom upp på söndag så vi bestämmde oss för att ha en mysdag! Vi gick på stan i alla små butiker. Jag visade henne min skola och vi fikade. Sen på kvällen tog vi det lugnt åt lussekatter och pepparkakor med ädelost.

Tisdag: Möte med basgrupp och projektarbetet. Sen köpte jag julklapp till mig själv: Mario Party 8. Åkte till lgh och Emma och jag spelade. Vi åkte ner till stan och åt middag på Pizza Hut och sen åkte Emma hem.

Onsdag: Jobbade med projektarbetet med Basgruppen. Tog det lugnt.

Torsdag: Gjorde klart projektarbetet med Bgruppen. Packade och åkte hem.

Fredag: Blev en sväng till väla på dagen sen jobba kväll.

Lördag: Bio TRON Legacy 3D med benni sen åt vi lite kinamat. :)

Söndag: Tagit det lugnt och åka till GBG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar